Bu adam kaç dolar ile işlem açmış? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu adam kaç dolar ile işlem açmış?
9
●
488
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu adam kaç dolar ile işlem açmış?
1
2
29-07-2023, 19:33:18
#10
NSDevelopment
rufiqcavadov adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu adamın açtığı işlemleri anladım ama kaç dolar ile girdiği Size kısmında yazdığı mı?
İşlem Hacmi(USDT) = (Size*Entry Price)/(Kaldıraç)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler