Merhabalar,
Şöyle konu açmak istiyorum: ''Daha önceden Glycon scripti alan ve şuan scripti kullanmayan ve verebilecek,vermek isteyen var mı?''
Adında konu açacağım tabiki bu kadar sade olmayacak daha düzenli olarak açacağım. Böyle konu açsam benim için kötü yanı olur mu?
Problem Olur Mu?
Evet,olur açma. Detayı konu altına yazdım.
Hayır,olmaz.