Hayırlı geceler dostlar çekiliş niyetinde bi etkinlik yaptım sonuçlarını açıklamam gerekiyor mobilde olduğum için kopyala yapıştırması zor oluyor PC başında vakti olan hocam r10nun çekiliş sayfasında sonuçları benimle paylaşabilir mi? Ücretli/Ücretsiz nasıl uygun görürseniz cidden telefonda baya zamanımı alacak.
Çekiliş Konusu: https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-128591-a.html
10 Dakika Boş Vakti olan var mı
20
●1.044
- 29-07-2023, 00:29:52Katılanların kullanıcı adlarını alıp r10 çekiliş sayfasında 30 kişi belirlemekf9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2023, 00:32:17hocam o yüzden arkadaşlar yanlış anlamasın diye çekilişe katılmayan hocamlarım yardımcı olursa daha iyi olur. 😂CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2023, 00:32:41Tamam ben kullanıcı adlarını txt olarak alayım, mümkünse çekilişi sen yap, değilse onu da yaparım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2023, 00:34:06olur hocam katılanların listesini atarsınız ben yaparım çok teşekkürler ☺f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2023, 00:35:54olur hocam diğer arkadaşta yardımcı olacaktı sizde yardımcı olabilirsiniz hanginiz hızlı yaparsa açıklamam o kadar erken olur teşekkürler 🙏Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle