Hayırlı geceler dostlar çekiliş niyetinde bi etkinlik yaptım sonuçlarını açıklamam gerekiyor mobilde olduğum için kopyala yapıştırması zor oluyor PC başında vakti olan hocam r10nun çekiliş sayfasında sonuçları benimle paylaşabilir mi? Ücretli/Ücretsiz nasıl uygun görürseniz cidden telefonda baya zamanımı alacak.
Çekiliş Konusu:
https://www.r10.net/r10-cekilis-odul...-128591-a.html