açık hat kullanan biri bulunabilir mi?
18
●1.774
- 27-07-2023, 17:35:00benide zamanında aramışlardı cep telimdende değil sabit ev telefonumdan merhaba ben komser okan hakkınızda yakalama kararı var derhal ilçe emniyet müdürlüğüne gelin dedi konuşmalarından belli ediyorlar toylar bu konuda kurdukları cümlelerden anlaşılıyor ha birde sen diretirsen kızıyorlar azarlıyorlar
sen gel beni al evimden diyorum hadi gelde al bekle geliyorum diyor gelen giden yok numarayı geri arıyorum aradığınız numara kullanılmamaktadır sırf gıcıklığına şikayet etsem ederimde kim uğraşıcak voip bağlıyorlar kullanılmayan hatların bunlarda listeleri oluyor seçip voip ile arıyorlar aslında bulunuyor kıl kuyruk birisi olsam uğraşırdım.