• 26-07-2023, 22:03:48
    #19
    ziynetorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bard şöyle cevap verdi;
    Hayır, hayvanlar klima suyunu içmemeli. Klima suyu, bakteri, küf ve diğer mikroorganizmalarla kontamine olabilir. Bu mikroorganizmalar hayvanlarda ishal, kusma ve diğer sağlık sorunlarına neden olabilir. Ayrıca, klima suyunda soğutucu akışkanlar da olabilir. Soğutucu akışkanlar, hayvanlar için toksiktir ve ölüme neden olabilir.
    Klima suyunu hayvanlardan uzak tutmak için, klimanın suyunu düzenli olarak boşaltın ve temizleyin. Klimanın suyunu içen bir hayvanı görürseniz, hemen veterinere götürün.
    Teşekkürler Hocam Değerli Yorumunuz İçin.
  • 29-07-2023, 19:00:20
    #20
    Abi kedileri anlamak mümkün değil ki. Benim 4 tane kedim var şu anda. Ama bir tanesini hiçbir şekilde anlamak mümkün değil. En güzel mamaları koyuyorum, her gün sularını tazeleyip soğuk su ekliyorum ama işte o bir tanesi var ya kafayı yedirtir. Klozetten su içiyor, klozetin kapağını kapalı tutmaya başlayınca duşa kabinin giderinden içmeye başlar; oraya her duş sonrası engel koyunca bu defa mutfaktaki lavabonun içinden, bulaşıktaki tabak ya da bardakların içinden su içer. Gerçekten asla anlam veremiyorum yani. Yemek konusunda da utanmasa acı biberimi bile yiyecek. Diğerleri asla böyle değil ve oldukça da sağlıklı. Cidden tuhaflar...