• 26-07-2023, 16:49:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sorunum şu düzleştiriciyi tamir ederken içeri doğru kahverengi mavi kabloları gitmiş yok yani sadece bakır tel var hangisi nötr hangisi fas nasıl anlarım acaba
  • 26-07-2023, 16:51:09
    #2
    Kontrol kalemi ile anlarsınız hocam fazda ışık yanar
  • 26-07-2023, 16:51:22
    #3
    Fotoğraf ekler misin?
  • 26-07-2023, 16:52:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hasany19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol kalemi ile anlarsınız hocam fazda ışık yanar
    hocam işte elektrik yok o yüzden yani bağlayamıyorum elektriğe bağlamam için hangisi nötr hangisi fas öğrenmem gerekiyor
  • 26-07-2023, 16:53:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf ekler misin?
    ekledim hocam
  • 26-07-2023, 16:53:48
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kabloların renklerini iletin resim yükleyin daha sağlıklı olur.
  • 26-07-2023, 16:55:22
    #7
    Bulsan bile tehlike yaratır bu durum.
  • 26-07-2023, 16:56:51
    #8
    Resimden anlaşılan kablolar komple soyulmuş. Bu şekilde kullanmanızı tavsiye etmem. Muhtemelen kaçak yapacaktır.
    Bu arada hangisi faz hangisi nötr farketmiyor.
  • 26-07-2023, 17:55:53
    #9
    Hocam bu sekilde zaten baglamayin ikincisi 220v da faz notr bu bu cihazlarda farketmez sonucta prize takarken ne taraf faz ne taraf notr bilmiyosunuz elektrikci olarak tavsiyem kullanmayin onu