Merhabalar 1.5 yıldır beko bir ekran kullanıyorum son zamanlarda ekran gri olup sonradan 2 3 kez takınca geliyordu hiç sök tak yapmadım ama başka pc de ekran çalışıyor şuan kendi leptop ekranım da çalışmıyor yanıp sönüyor ışık ama siyah olarak kalıyor bunu ne yapmam gerek bilginiz var mı ?