En iyi forum yazılımı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
En iyi forum yazılımı?
19
●
836
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
En iyi forum yazılımı?
1
2
3
27-07-2023, 19:36:58
#19
Nookta
ChostFreak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aşırı ağır bir sistem. Açıkçası Xenforo ile aynı mesaj içinde bile yazmam bu sistemi
bilmem bana öyle geldi
güzel sistem
27-07-2023, 21:04:12
#20
NymO
fâni editör.
Xenforo tercih ettik. Vbulletin aklımı karıştırdı ama çpğunluğa uyduk 😁
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler