ABD firmalarından hisse almak
16
●514
- 24-07-2023, 09:57:08ABD firmalarından hisse alarak birikim yapmak istyorum ufaktan ufaktan. Nasıl bir tavsiyeniz olur ? Nasıl hisse alabilirim sanırım direk alamıyoruz aracı vs lazımmış.
- 24-07-2023, 10:00:42Hakikatten diyelim ki 1 yıl sonra bozdum ne oluyor ?reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2023, 10:01:32Üyeliği durdurulduMidas cok iyi ya baska uygulamalarda en az 3 euro 10 euro kadar komisyon alanlar var.
- 24-07-2023, 10:02:47Hocam peki diyelim ki küçük bir yatırım yaptık, sonra elime para geçtikçe yatırım arttırılıyor mu ? Bugün 5 yarın 10 gibiEfsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2023, 10:04:43Üyeliği durdurulduHayir, komisyon 1,5 dolar olmasi lazimdi yanliş hatirlamiyorsam.Hacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2023, 10:09:42Hocam hayır derken istenildiğinde para atılmıyor mu yani olan yatırım üzerine ?Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
