• 24-07-2023, 09:57:08
    #1
    ABD firmalarından hisse alarak birikim yapmak istyorum ufaktan ufaktan. Nasıl bir tavsiyeniz olur ? Nasıl hisse alabilirim sanırım direk alamıyoruz aracı vs lazımmış.
  • 24-07-2023, 09:58:00
    #2
    Hep aracıdan alıyorsun. Şu an midas var. Bozmadığın sürece sorun yok
  • 24-07-2023, 10:00:01
    #3
    Instagram mavi tik✅
    Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep aracıdan alıyorsun. Şu an midas var. Bozmadığın sürece sorun yok

    bozunca noluyo
  • 24-07-2023, 10:00:42
    #4
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bozunca noluyo
    Hakikatten diyelim ki 1 yıl sonra bozdum ne oluyor ?
  • 24-07-2023, 10:01:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Midas cok iyi ya baska uygulamalarda en az 3 euro 10 euro kadar komisyon alanlar var.
  • 24-07-2023, 10:02:47
    #6
    Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Midas cok iyi ya baska uygulamalarda en az 3 euro 10 euro kadar komisyon alanlar var.
    Hocam peki diyelim ki küçük bir yatırım yaptık, sonra elime para geçtikçe yatırım arttırılıyor mu ? Bugün 5 yarın 10 gibi
  • 24-07-2023, 10:04:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hacapitli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam peki diyelim ki küçük bir yatırım yaptık, sonra elime para geçtikçe yatırım arttırılıyor mu ? Bugün 5 yarın 10 gibi
    Hayir, komisyon 1,5 dolar olmasi lazimdi yanliş hatirlamiyorsam.
  • 24-07-2023, 10:04:57
    #8
    Yurt dışı yatırımları sağlam bütçeler istiyor Türkiye'nin borsası gibi basit ve ön görülebilir ilerlemiyor ne olacağı tamamen belirsiz örneğin bugün 10 dolar olan bir kağıt ertesi gün sebebini bile bilmediğiniz bir olaydan ötürü 2 3 dolara kadar düşebilir.
  • 24-07-2023, 10:09:42
    #9
    Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayir, komisyon 1,5 dolar olmasi lazimdi yanliş hatirlamiyorsam.
    Hocam hayır derken istenildiğinde para atılmıyor mu yani olan yatırım üzerine ?