Konu
ABD firmalarından hisse almak
24-07-2023, 10:09:42
#9
Hacapitli53
Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayir, komisyon 1,5 dolar olmasi lazimdi yanliş hatirlamiyorsam.
Hocam hayır derken istenildiğinde para atılmıyor mu yani olan yatırım üzerine ?