• 23-07-2023, 21:29:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yuksek lisans dusunuyorum format degişmiş 75 puan almam lazım ales zor mu?
  • 23-07-2023, 21:29:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuksek lisans dusunuyorum format degişmiş 75 puan almam lazım ales zor mu?
    Hangi bölüm hocam ?
  • 23-07-2023, 21:30:08
    #3
    Basit bir sınav.
  • 23-07-2023, 21:39:10
    #4
    dgs hazırlanırken çıkmış soruları çözmüştüm bence matematiği gerçekten çok kolay
  • 23-07-2023, 22:03:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi bölüm hocam ?
    Bilgisayar ve Ogretim Teknolojisi Öğretmenliği, ODTU tip bilişimi düşünüyorum
  • 23-07-2023, 23:54:37
    #6
    Kolay sınav, üniversite sınavından hiçbir farkı yok. En azından bana öyle gelmişti zamanında