• 23-07-2023, 17:49:03
    #1
    Merhaba arkadaşlar iş yerinde çalışırken babam yardıma gelmişti. Arabasını park etti işini bitirdi gidecekken baktık ayna kırılmış. Komşunun kamerasından baktım büyük servis minibüsü arka kapısı açık şekilde gelmiş ve aynaya çarpmış. Ardından 2 yolcu indiriyor yolcular aynayı görüp kontrol ediyor sonra gidiyorlar. Şoför de basıp gidiyor. Bunları nereye şikayet etmek lazım.
  • 23-07-2023, 17:49:48
    #2
    Backlink = Güven 🔗
    vay serefsizler
  • 23-07-2023, 17:56:04
    #3
    Geçmiş olsun
  • 23-07-2023, 17:56:52
    #4
    Geçmiş olsun. Kamera kaydını alıp karakola gidebilirsiniz. Polisler uğraşmasa bile sizi yönlendirecektir.
  • 23-07-2023, 20:13:36
    #5
    Aynısı bana oldu, kamera kayıtları yoktu. Gidip karakola başvurdum, tutanak aldım, araştırıldı vs ama birşey çıkmadı. Tutanak ile kasko dan aynayı yaptırdım.
  • 24-07-2023, 11:47:58
    #6
    Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vay serefsizler
    hakanacari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    MSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Kamera kaydını alıp karakola gidebilirsiniz. Polisler uğraşmasa bile sizi yönlendirecektir.
    ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı bana oldu, kamera kayıtları yoktu. Gidip karakola başvurdum, tutanak aldım, araştırıldı vs ama birşey çıkmadı. Tutanak ile kasko dan aynayı yaptırdım.
    Çarpan işçi servisiydi. Bugün sabah google dan numaralarını bulup aradım. Adam önce inanmadı sonra videoyu gösterince özür dileyip zararı karşılayalım dedi. Yani kamera olmasa biz değiliz deyip kaçacaklar...