Otomobilin aynasını kırıp gitmişler
5
●374
- 23-07-2023, 17:49:03Merhaba arkadaşlar iş yerinde çalışırken babam yardıma gelmişti. Arabasını park etti işini bitirdi gidecekken baktık ayna kırılmış. Komşunun kamerasından baktım büyük servis minibüsü arka kapısı açık şekilde gelmiş ve aynaya çarpmış. Ardından 2 yolcu indiriyor yolcular aynayı görüp kontrol ediyor sonra gidiyorlar. Şoför de basıp gidiyor. Bunları nereye şikayet etmek lazım.
- 23-07-2023, 20:13:36Aynısı bana oldu, kamera kayıtları yoktu. Gidip karakola başvurdum, tutanak aldım, araştırıldı vs ama birşey çıkmadı. Tutanak ile kasko dan aynayı yaptırdım.
- 24-07-2023, 11:47:58Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehakanacari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMSinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇarpan işçi servisiydi. Bugün sabah google dan numaralarını bulup aradım. Adam önce inanmadı sonra videoyu gösterince özür dileyip zararı karşılayalım dedi. Yani kamera olmasa biz değiliz deyip kaçacaklar...ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle