https://learn.microsoft.com/en-us/le...se-create-a-vm
Lakin yaşadığım tek sorun internete girmemesi. Sorun bu aslında. Herşeyi normal bir şekilde kuruyorum zaten. Yaşadığım sorun başlıkta da belirtdiğim gibi bu sorun.

Bu zaten demo oluşturduğum bir adres olduğum için IP adresini falan da bulanıklaştırmadım hiç öylesine bir sanal makine. Tek sorun ağ sorunu. İnternette araştırma yaparken çıkıyor. Örnek veriyorum Microsoft Edge'yi açıp bir arama gerçekleştirdiğinda aramalar çıkıyor ama hiç birine girmiyor bağlanmıyor direkt adreslere. Tek sorun dediğim gibi bu. Bazı kısıtlamalar mı var acaba kart üzerinden girmediğim için. Ama bu kadar da saçmalık olmaz yani. İnterneti niye veriyorlar o zaman?
İlgili konuda dediklerini de yaptım.
https://www.pragimtech.com/blog/azur...-vm-using-rdp/