Şikayetçiyim !!!!!!!! Yardımcı olun lütfen
15
●776
- 22-07-2023, 22:19:42Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yaklaşık bir yıldır toplasan 3 defa r10 a girmiştim. Bu süre zarfında sürekli benim r10 hesabımdan giriş yapıp insanları dolandırıyorlar. Bundan önce mesajlar ile yakalayıp deşifre etmiştim. Ancak bu sefer girdiğimde konuşmaları dahi herşeyi silmişler. Hesabımı kapattırmak istemiyorum zira okul işlerim vs bitikten sonra bu platform gene işime çok yarayacak. Ne yapabilirim bunu engellemek için yardımcı olur musunuz?
- 22-07-2023, 22:20:59panelim ayarlardan --- 2 Adımlı Doğrulamamorlevha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2023, 22:21:04
- 22-07-2023, 22:21:50email şifrenizi, r10 şifrenizi değiştirin. 2 adımlı doğrulamayı aktif edin. bilgisayarınızda virüs varsa temizleyin, sanırım yeterli olur
- 22-07-2023, 22:25:43Şifreni ve Mail adresini değiştirmeyi bilmiyorsan bu platformda ne işin var oda ayrı bir soru işareti?
Dolandırıcılık demişsin de bu konunuzdab ben sizin olduğunuzu anladım.3 kişi bunu beğendi.