Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yaklaşık bir yıldır toplasan 3 defa r10 a girmiştim. Bu süre zarfında sürekli benim r10 hesabımdan giriş yapıp insanları dolandırıyorlar. Bundan önce mesajlar ile yakalayıp deşifre etmiştim. Ancak bu sefer girdiğimde konuşmaları dahi herşeyi silmişler. Hesabımı kapattırmak istemiyorum zira okul işlerim vs bitikten sonra bu platform gene işime çok yarayacak. Ne yapabilirim bunu engellemek için yardımcı olur musunuz?