• 22-07-2023, 22:19:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaklaşık bir yıldır toplasan 3 defa r10 a girmiştim. Bu süre zarfında sürekli benim r10 hesabımdan giriş yapıp insanları dolandırıyorlar. Bundan önce mesajlar ile yakalayıp deşifre etmiştim. Ancak bu sefer girdiğimde konuşmaları dahi herşeyi silmişler. Hesabımı kapattırmak istemiyorum zira okul işlerim vs bitikten sonra bu platform gene işime çok yarayacak. Ne yapabilirim bunu engellemek için yardımcı olur musunuz?
  • 22-07-2023, 22:20:54
    #2
    2fa koyun yeterli
  • 22-07-2023, 22:20:59
    #3
    morlevha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık bir yıldır toplasan 3 defa r10 a girmiştim. Bu süre zarfında sürekli benim r10 hesabımdan giriş yapıp insanları dolandırıyorlar. Bundan önce mesajlar ile yakalayıp deşifre etmiştim. Ancak bu sefer girdiğimde konuşmaları dahi herşeyi silmişler. Hesabımı kapattırmak istemiyorum zira okul işlerim vs bitikten sonra bu platform gene işime çok yarayacak. Ne yapabilirim bunu engellemek için yardımcı olur musunuz?
    panelim ayarlardan --- 2 Adımlı Doğrulama
  • 22-07-2023, 22:21:04
    #4
    2 Adımlı Doğrulama'yı açın.

    https://www.r10.net/profil/2-adimli-dogrulama/
  • 22-07-2023, 22:21:50
    #5
    email şifrenizi, r10 şifrenizi değiştirin. 2 adımlı doğrulamayı aktif edin. bilgisayarınızda virüs varsa temizleyin, sanırım yeterli olur
  • 22-07-2023, 22:22:00
    #6
  • 22-07-2023, 22:25:43
    #7
    Şifreni ve Mail adresini değiştirmeyi bilmiyorsan bu platformda ne işin var oda ayrı bir soru işareti?
    Dolandırıcılık demişsin de bu konunuzdab ben sizin olduğunuzu anladım.
    • tersinemuhendis
    • serhat1972
    • Altair
    serhat1972, Altair ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 22-07-2023, 22:27:53
    #8
    kaç kere aynı şey başına geliyor, ve tekrarlıyor durum? ya gerçekten uzaktan armut gibi mi gözüküyoruz ben anlamıyorum.... lütfen ama. .. lütfen...
  • 22-07-2023, 22:36:07
    #9
    her önüne geleni indirme.