• 22-07-2023, 04:05:58
    #1
    Selamlar arkadaşlar , İtü'de konservatuarı yarıda bıraktıktan sonra bilgisayar programcılığı bitirdim , 24 Yaşındayım , evlenip çocuk sahibi oldum ve kendi işimi kurdum her şey tıkırında gidiyor fakat içimde hep mühendisliği tamamlamak var , Uzaktan Pc/Yazılım mühendisliği olduğunu idda edenler oldu fakat ben araştırmalarımda karşılaşmadım , aslında mühendisliği en çok ünvan için istiyorum , örgün öğretime iş dolayısıyla gidemem , uzaktan online eğitim ile veya belli başlı sertifikalar ile tamamlanabilir mi ?

    2 Yıl önce mezun oldum ve okul puanım 3.8/4 civarlarında , dgs'de de iyi bir puan yapabilirim , özel okul burslu burssuz farketmez.
  • 22-07-2023, 04:09:18
    #2
    Aynı dertten muzdaribim. Dgs ye çalışacak vakit yok. Ben yapamadım sen yap.
    Ahmet yesevi üniversitesi bilgisayar mühendisliği bölümü uzaktan eğitim fakültesine dgs ile geçiş yapabilirsin.
  • 22-07-2023, 04:12:13
    #3
    tolgaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı dertten muzdaribim. Dgs ye çalışacak vakit yok. Ben yapamadım sen yap.
    Ahmet yesevi üniversitesi bilgisayar mühendisliği bölümü uzaktan eğitim fakültesine dgs ile geçiş yapabilirsin.
    Teşekkürler hocam kontrol edeceğim , şanslıyım ki kuzenimle komşu olduk ve kuzenim çok iyi bir matematik öğretmeni , matematiği ondan , türkçeyi de kendim halledersem sorun olacağını sanmıyorum fakat dgs ile geçişlerde 1-2 kontenjan açıyor hep okullar , girmek ne kadar zor olabilir acaba ? Yeni sistemi bilmiyorum fakat 500 üzerinden 360-400 arası bir puan yakalayabilirim diye düşünüyorum , full burssuz bile olur bütçe önemli değil , son dönem sınav puanları hakkında bilgim sıfır.
  • 22-07-2023, 04:16:36
    #4
    https://benimhedefim.net/hoca-ahmet-...aban-puanlari/

    Taban puan : 298
    Kontenjan : 50
  • 22-07-2023, 04:20:14
    #5
    tolgaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin girmek için en az 50/35 mat aynı şekilde türkçe yapmak lazım , biraz zor gibi duruyor ama denemekten pek zarar gelmez
  • 27-07-2023, 01:32:05
    #6
    vadimarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam kontrol edeceğim , şanslıyım ki kuzenimle komşu olduk ve kuzenim çok iyi bir matematik öğretmeni , matematiği ondan , türkçeyi de kendim halledersem sorun olacağını sanmıyorum fakat dgs ile geçişlerde 1-2 kontenjan açıyor hep okullar , girmek ne kadar zor olabilir acaba ? Yeni sistemi bilmiyorum fakat 500 üzerinden 360-400 arası bir puan yakalayabilirim diye düşünüyorum , full burssuz bile olur bütçe önemli değil , son dönem sınav puanları hakkında bilgim sıfır.
    Ahmet Yesevi bu sene uzaktan muhendislik icin alim yapmayacak diye biliyorum. Seneye ne olur bilinmez.
  • 27-07-2023, 01:47:58
    #7
    gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet Yesevi bu sene uzaktan muhendislik icin alim yapmayacak diye biliyorum. Seneye ne olur bilinmez.
    Bizim hayaller yine rafa kalktı...
  • 29-07-2023, 00:11:59
    #8
    vadimarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim hayaller yine rafa kalktı...
    Bazı üniversitelerde çalıştığınıza dair belgeyi götürdükten sonra derslere devam zorunluluğunuz olmuyor. Sadece sınav zamanları katılmanız gerekiyor. Çalıştığınız için tüm sınavlara katılamazsınız yani 4 yılda bitmez ama en azından 5-6 yılda diplomayı alırsınız. Umudu kaybetmemek lazım
  • 30-07-2023, 15:55:09
    #9
    gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı üniversitelerde çalıştığınıza dair belgeyi götürdükten sonra derslere devam zorunluluğunuz olmuyor. Sadece sınav zamanları katılmanız gerekiyor. Çalıştığınız için tüm sınavlara katılamazsınız yani 4 yılda bitmez ama en azından 5-6 yılda diplomayı alırsınız. Umudu kaybetmemek lazım
    Sınavlara katılabilirim kendi işim olduğu için sorun yaşamam , bir de 2 yıllık programcılık bitirdiğim için heralde bir miktar dersten ve ingilizceden (4 yıllık başka bir üniversite okuyorum orda verdim) muafım , 3 yılda bitirir gibi görüyorum kendimi.

    Hocaların insiyatifine bağlı tabi , 2019 da 2 üniversite birden okuyordum , biri itü diğeri dandik bi üniversiteydi (4 yıllık ve 2 yıllık aynı anda) , itüdeki derslerimle çatışan derslerin hocaları beni devamsız saymıyorlardı , dediğiniz kısmen olabilir gibi , şansımı deneyeceğim dgs de bu sene bakalım...