Selamlar arkadaşlar , İtü'de konservatuarı yarıda bıraktıktan sonra bilgisayar programcılığı bitirdim , 24 Yaşındayım , evlenip çocuk sahibi oldum ve kendi işimi kurdum her şey tıkırında gidiyor fakat içimde hep mühendisliği tamamlamak var , Uzaktan Pc/Yazılım mühendisliği olduğunu idda edenler oldu fakat ben araştırmalarımda karşılaşmadım , aslında mühendisliği en çok ünvan için istiyorum , örgün öğretime iş dolayısıyla gidemem , uzaktan online eğitim ile veya belli başlı sertifikalar ile tamamlanabilir mi ?
2 Yıl önce mezun oldum ve okul puanım 3.8/4 civarlarında , dgs'de de iyi bir puan yapabilirim , özel okul burslu burssuz farketmez.
Uzaktan eğitim mühendislik
8
●304
- 22-07-2023, 04:12:13Teşekkürler hocam kontrol edeceğim , şanslıyım ki kuzenimle komşu olduk ve kuzenim çok iyi bir matematik öğretmeni , matematiği ondan , türkçeyi de kendim halledersem sorun olacağını sanmıyorum fakat dgs ile geçişlerde 1-2 kontenjan açıyor hep okullar , girmek ne kadar zor olabilir acaba ? Yeni sistemi bilmiyorum fakat 500 üzerinden 360-400 arası bir puan yakalayabilirim diye düşünüyorum , full burssuz bile olur bütçe önemli değil , son dönem sınav puanları hakkında bilgim sıfır.tolgaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2023, 04:16:36
- 22-07-2023, 04:20:14Kesin girmek için en az 50/35 mat aynı şekilde türkçe yapmak lazım , biraz zor gibi duruyor ama denemekten pek zarar gelmeztolgaege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2023, 01:32:05Ahmet Yesevi bu sene uzaktan muhendislik icin alim yapmayacak diye biliyorum. Seneye ne olur bilinmez.vadimarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2023, 01:47:58Bizim hayaller yine rafa kalktı...gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2023, 00:11:59Bazı üniversitelerde çalıştığınıza dair belgeyi götürdükten sonra derslere devam zorunluluğunuz olmuyor. Sadece sınav zamanları katılmanız gerekiyor. Çalıştığınız için tüm sınavlara katılamazsınız yani 4 yılda bitmez ama en azından 5-6 yılda diplomayı alırsınız. Umudu kaybetmemek lazımvadimarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2023, 15:55:09Sınavlara katılabilirim kendi işim olduğu için sorun yaşamam , bir de 2 yıllık programcılık bitirdiğim için heralde bir miktar dersten ve ingilizceden (4 yıllık başka bir üniversite okuyorum orda verdim) muafım , 3 yılda bitirir gibi görüyorum kendimi.gunix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocaların insiyatifine bağlı tabi , 2019 da 2 üniversite birden okuyordum , biri itü diğeri dandik bi üniversiteydi (4 yıllık ve 2 yıllık aynı anda) , itüdeki derslerimle çatışan derslerin hocaları beni devamsız saymıyorlardı , dediğiniz kısmen olabilir gibi , şansımı deneyeceğim dgs de bu sene bakalım...