• 21-07-2023, 23:54:54
    #1
    Elimizde 2011 model bir aracımız var, konforsuz,yol tutuşu az, ses alıyor vs.. yani sadece A noktasından B noktasına gidilecek araçlardan

    ama işte şeytan dürtüyor daha iyi modeli iyi konforlu güvenlikli bir şey alalım vs diyoruz ama araba da ülkede giderek lüks olmaya doğru gidiyor
    kaskosu sigortası parçaları vs derken bel büker duruma geldi. acaba model yükseltmek hala mantıklı bir şey mi diye düşünmeden edemiyor insan.
    zaten modeli yükselmek de ayrı bir dert kredi, eldeki aracı satma güvenli bir satıcı bulma vs..

    Neyse sonuç olarak hala araba modeli yükseltmek mantıklı bir şey mi ?
    böyle bir düşünceniz var mı ?
  • 22-07-2023, 00:05:54
    #2
    R10 Sigortacısı
    Yatırım olarak düşündüğünüzde aşırı mantıklıdır.
  • 22-07-2023, 00:17:03
    #3
    Bugün imkanınız varsa alın hocam. Yarın, dün keşke alsaydım diyeceksiniz.