R10 Çöktü müü Sizdede? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Çöktü müü Sizdede?
14
●
544
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Çöktü müü Sizdede?
1
2
21-07-2023, 17:56:02
#1
EvrenSakarya
Az önce nedensizce attı ve giremedim sizdede oldumu
21-07-2023, 17:56:31
#2
asral01
evet
21-07-2023, 17:56:33
#3
Legolas28
evet aynı sorunu bende yaşadım
21-07-2023, 17:56:35
#4
real2018
Evet, Şimdi düzeldi.
21-07-2023, 17:56:43
#5
Alihan61
evet, Bende yine atıp duruyor
21-07-2023, 17:56:48
#6
Soviet
Evet öyle oldu kıyamet alameti miydi bu ?
21-07-2023, 17:57:14
#7
Watere
hocam çökme değilde sunucu güncellemesi yaşanmıştır sanırım
21-07-2023, 18:03:49
#8
CGLR
Soviet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet öyle oldu kıyamet alameti miydi bu ?
Evet, yecüc ile mecüc forumda admin olacak, Yeniceri sur denilen alete üfleyecek ve kıyamet kopacak.
21-07-2023, 18:05:32
#9
BHE Digital
Olur Arada Burak Hoca varken çökmez
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler