Kod almadım mı desem diğer seçenekte SMS. ŞAKA GİBİ BİR SİSTEM.
Diğer seçeneklerde kimlik yüklemeye git diyor. Kimlik ile eşleşme yapmam zor çünkü eksi hesap ve zamanında logo ve şirket ismi ike normal kullanıcı acabiliyorduk öyle olan bi hesap profil resmim vs yok. Bu durumun çözümünü bile var mı?
