Selamlar hocalarım,sonuçlarımı aşağıya ekliyorum.
Bu sonuçlarla hemşirelik veya inşaat mühendisliği gelir mi ? Veya ne gelir ? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
35 yıllık inşaat işleri uğraşan bir aileye mensup bir mimar olarak uyarıyorum, asla ama asla inşaat mühendisliği okumayın.
inşaat mühendisliği okuyacağına git inşaatlarda amelelik ustalık yap daha iyi. hem en az 3 kat kazanırsın hem de insanlar yazık gençliğini boş bölümde heba etmiş demezler.
mimarlık-inşaat mühendisliği bu sektörler öldü artık. bu sektörlere girilmez.
tavsiyem başka bölümlere bak ya da tekrar hazırlan.