• 17-07-2023, 21:40:39
    #1
    Merhaba hocalarım, url yapısı ile ilgili bir sorum olacak sizlere.

    1- www.abcabc.com/kategori/xyz
    2 - www.abcabc.com/xyz

    Bu şekilde 2 farklı url yapısı mevcut, benim sitem 1. şekli kullanıyor bunun site için olumsuz bir yanı var mı ?

    2.Şekle geçirmek istersem + sı - si ne olur ?

    ( NOT : Sitem henüz 3 günlük )

    Tavsiyeniz nedir ?
  • 17-07-2023, 21:43:06
    #2
    Doğru kullanılırsa ikisi de sorun yaramaz.
  • 17-07-2023, 21:45:36
    #3
    smio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru kullanılırsa ikisi de sorun yaramaz.
    doğru kullanım şekli tam olarak nedir hocam ?
  • 17-07-2023, 23:57:47
    #4
    2. daha iyi hocam. 2. ' ye geçiş sitenin altyapısına bağlı.
  • 17-07-2023, 23:58:37
    #5
    2. daha ıyı ılkınde gereksız yere url uzuyor.
  • 18-07-2023, 00:01:59
    #6
    1. Mantıklı duplicate content'e girme olasılığınız azalır
    Apacheye fazla yük yüklemez
    Aralarında fark yok sayılır
    • looktr
    looktr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.