• 17-07-2023, 12:30:17
    #1
    Yeni bir eve taşındım. Evi dubleksten ayırmışlar. Fakat eski faturaları görünce tutarların normalden fazla olduğunu fark ettim. Üst katta doğalgaz yok diyorlar ve su ile elektriğin ayrı olduğunu söylediler. Şimdi E devletten ikametimi değiştirirken en son dairenin benimki gözüktüğünü fark ettim üst kattaki daire ikamet alırken numara olarak çıkmıyor. Bende böyle olunca bir şüpheye düştüm. Bunu öğrenmenin bir yolu var mı?
  • 17-07-2023, 12:34:04
    #2
    Apartmandaki daire sayisiyla elektrik sayaclarini sayin.Cogunda daire yada abone no yazar ordan pay bicebilirsiniz.
  • 17-07-2023, 12:34:32
    #3
    Hocam doğalgaz saatinizi okuyun bunun en kolay yolu budur
  • 17-07-2023, 12:35:18
    #4
    Ust katta oturandan (ya da ev sahibinden) son 1-2 ayin elektrik/su/gaz faturalarini isteyin. Ayri odedigini kanitlasin.
    • kriptorehberin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 12:37:05
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğalgaz saatinizi okuyun bunun en kolay yolu budur
    doğalgaz yok üst katta su ve elektrik var sadece
  • 17-07-2023, 12:39:04
    #6
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apartmandaki daire sayisiyla elektrik sayaclarini sayin.Cogunda daire yada abone no yazar ordan pay bicebilirsiniz.
    Elektrik sayaçları binada bulunan daire sayısından fazla ama hangi sayaç kimin tam anlayamadım ben elektriği bugün yarın üstüme alacağım orada sorsam acaba bilgi verirler mi
  • 17-07-2023, 12:39:14
    #7
    digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğalgaz yok üst katta su ve elektrik var sadece
    Belkide siz yok sanıyorsunuz hocam, bunlar sadece vesvese de olabilir ama saatleri okuyun siz kullanmıyorkende saat yazıyorsa sorun vardır.
    • LinuxRoot
    LinuxRoot bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 12:39:15
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam doğalgaz saatinizi okuyun bunun en kolay yolu budur
    Aynen hocam doğalgazı elektrik suyu evde kapatın her şekilde bakın sayaç devam ediyormu bunu gece gündüz 3 kere ayrı vakitlerde evde olduklarında bakın bakalım bizim öyle alt kattan bizim eve hat çekmişler duvardan yıllarca görmedik taşınırken abi bu kabloyu neye bağladınzı alalımmı diyince taşımacılar öyle farketmiştik helal etmiyorum hakkımı
  • 17-07-2023, 12:42:27
    #9
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam doğalgazı elektrik suyu evde kapatın her şekilde bakın sayaç devam ediyormu bunu gece gündüz 3 kere ayrı vakitlerde evde olduklarında bakın bakalım bizim öyle alt kattan bizim eve hat çekmişler duvardan yıllarca görmedik taşınırken abi bu kabloyu neye bağladınzı alalımmı diyince taşımacılar öyle farketmiştik helal etmiyorum hakkımı
    bu dediğin çok mantıklı ama üst katta ki arada bir geliyor eve evde yakalayıp çok dikkat etmem gerekiyor en başta bunları konuştum o güveni bana verdiler ama ikamet değiştirirken şüpheye düştüm sanki bir gariplik var gibi