Yeni bir eve taşındım. Evi dubleksten ayırmışlar. Fakat eski faturaları görünce tutarların normalden fazla olduğunu fark ettim. Üst katta doğalgaz yok diyorlar ve su ile elektriğin ayrı olduğunu söylediler. Şimdi E devletten ikametimi değiştirirken en son dairenin benimki gözüktüğünü fark ettim üst kattaki daire ikamet alırken numara olarak çıkmıyor. Bende böyle olunca bir şüpheye düştüm. Bunu öğrenmenin bir yolu var mı?