Evini Dubleksten Ayıranlar Bakabilir mi?
13
●420
- 17-07-2023, 12:30:17Yeni bir eve taşındım. Evi dubleksten ayırmışlar. Fakat eski faturaları görünce tutarların normalden fazla olduğunu fark ettim. Üst katta doğalgaz yok diyorlar ve su ile elektriğin ayrı olduğunu söylediler. Şimdi E devletten ikametimi değiştirirken en son dairenin benimki gözüktüğünü fark ettim üst kattaki daire ikamet alırken numara olarak çıkmıyor. Bende böyle olunca bir şüpheye düştüm. Bunu öğrenmenin bir yolu var mı?
- 17-07-2023, 12:37:05doğalgaz yok üst katta su ve elektrik var sadeceMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 12:39:04Elektrik sayaçları binada bulunan daire sayısından fazla ama hangi sayaç kimin tam anlayamadım ben elektriği bugün yarın üstüme alacağım orada sorsam acaba bilgi verirler miWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 12:39:14Belkide siz yok sanıyorsunuz hocam, bunlar sadece vesvese de olabilir ama saatleri okuyun siz kullanmıyorkende saat yazıyorsa sorun vardır.digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 12:39:15Aynen hocam doğalgazı elektrik suyu evde kapatın her şekilde bakın sayaç devam ediyormu bunu gece gündüz 3 kere ayrı vakitlerde evde olduklarında bakın bakalım bizim öyle alt kattan bizim eve hat çekmişler duvardan yıllarca görmedik taşınırken abi bu kabloyu neye bağladınzı alalımmı diyince taşımacılar öyle farketmiştik helal etmiyorum hakkımıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 12:42:27bu dediğin çok mantıklı ama üst katta ki arada bir geliyor eve evde yakalayıp çok dikkat etmem gerekiyor en başta bunları konuştum o güveni bana verdiler ama ikamet değiştirirken şüpheye düştüm sanki bir gariplik var gibiLinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle