Merhabalar sabahtan beri render almaya çalıştığım bir proje var fakat almakta baya zorlanıyorum. Yaklaşık 8-10 saniyelik bir proje için bana 15 saatlik render süresi veriyor. Sanırım bilgisayarımın gücü yetmiyor rica etsem 3 parça projeyi benim yerime render alabilecek birisi çıkar mı ?
Dosyada bulunan "Beni oku!" adlı text dosyasından ihtiyacım olan her şeyi görebilirsiniz. Şimdiden yardımcı olacak kişiye çok teşekkürler.
Dosya link: WeTransfer (tıklayarak dosyaya ulaşabilirsiniz.)
Benim yerime After Effects'de Media Encoder Render alabilecek var mı? R10+
18
●312
- 15-07-2023, 22:23:59
- 15-07-2023, 22:46:09Hocam bu proje nasıl bir proje bilmiyorum fakat bu şekilde kaldı ilerlemiyor.

- 15-07-2023, 22:49:31Hocam öncelikle teşekkür ederim ben de çözemedim zaten bu sorunu bekledikten sonra devam ediyor fakat süreyi çok uzatıyor. Render QUE ile de deneyebilirsiniz isterseniz.oguzhankayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2023, 22:50:31Evet şimdi ordan deniyorum hocam fakat 4. karede durdu 7-8 dakikadır o şekilde bekliyorheliotasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2023, 22:54:38bende de aynısı oluyor valla envatodan template aldım kullanayım dedim fakat sabahtan beri uğraştırdı. Çözemedim sorunu bilgisayardadır diye başka bilgisayardan denemek istedim aynısı oluyormuş meğersem.oguzhankayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2023, 22:57:37Valla hocam bu 3 dosyayı benim bilgisayarımda render almak 2 ay falan sürer herhaldeheliotasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü değil yani bilgisayarımda, şimdi bir de mac'i açtım onda deneyeceğim bakalım
- 15-07-2023, 23:20:23hocam seni de yoruyorum çok teşekkürler hakkını helal et valla bu kadar uğraşıyorsun. Bir de şeyi soracaktım projede olan sorunu çözme imkanımız yok mu acaba ?oguzhankayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2023, 23:48:05hocam AE sürümüyle ilgili bir şey olabilir mi ? Çünkü bu proje 2018 de paylaşılmış da en son.oguzhankayan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-07-2023, 23:53:07Valla olabilir dostum macte de denedim aynıheliotasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kötü değil yani bilgisayarımda, şimdi bir de mac'i açtım onda deneyeceğim bakalım