Valla hocam bu 3 dosyayı benim bilgisayarımda render almak 2 ay falan sürer herhalde

Kötü değil yani bilgisayarımda, şimdi bir de mac'i açtım onda deneyeceğim bakalım
hocam seni de yoruyorum çok teşekkürler hakkını helal et valla bu kadar uğraşıyorsun. Bir de şeyi soracaktım projede olan sorunu çözme imkanımız yok mu acaba ?