İphone cihazımın sol alt köşe fenerin altında ufak bir kararma oldu 5 6 aylık telefon 2 yıl garantisi var hala. Düşme darbe alma ekrana vurma falan hiç olmadı buna Apple kullanıcı hatası der mi ? Demezse kaç güne gider gelir? 0 telefon yollarlar mı nasıl bir politika izliyorlar eğer daha önce aynı durumu yaşamış veya bilgisi olan kişiler cevap yazabilirmi.
