Modemde ara ara internet kesilmesi yaşıyorum aşağıda ekran görüntüsü iletiyorum tam o saniyede internetim kesiliyor. ISS ile iletişime geçtiğimde user request hataları modem ile alakalı olduğunu ilettiler. Bu durumda tek seçenek modem değiştirmek mi? Modem 2 senelik bile değil, anlamadım gitti.
