Selam, shopify mağazam vardı bir kaç ay önce fakat kullanmıyordum bağlı karta para yatırınca otomatik 60 pound kesti hesabıma da erişemiyorum havadan para kesildi bu durum için mail mi atmalıyım distribütör tarzı birileri var mı onlara mı ulaşmalıyım