Bunları Nasıl Şikayet Ederim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunları Nasıl Şikayet Ederim?
2
●
162
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bunları Nasıl Şikayet Ederim?
11-07-2023, 16:28:27
#1
canerylmz
Merhabalar, tarafıma bu üçüncü mesaj oldu farklı numaralardan farklı isimlerle dolandırmaya çalışıyorlar en kolay nasıl şikayetçi olurum bunlardan?
11-07-2023, 16:44:35
#2
kayai
https://tiss.ticaret.gov.tr/
girip şikayet oluşturabilirsiniz.
11-07-2023, 16:50:39
#3
canerylmz
kayai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://tiss.ticaret.gov.tr/
girip şikayet oluşturabilirsiniz.
sağ olasın hocam hemen oluşturuyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler