Anket Memurluk mu Yurtdışı mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 122
Memurluk mu Yurtdışı mı?
Memurluk
%19,67 (24 Oy)
Yurtdışı
%80,33 (98 Oy)
  • 09-07-2023, 22:08:15
    #1
    Merhabalar, hiç bir yerde doğru düzgün tutunamamış,dolar bazında biraz birikmişi olan biri olsaydınız hangi seçeneği seçerdiniz?
  • 09-07-2023, 22:09:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Memur olmak mantıklı tercih bana göre.
  • 09-07-2023, 22:09:57
    #3
    yurtdışı tabiki tr bitti.
  • 09-07-2023, 22:10:19
    #4
    Memur olmak yurt dışına çıkmaktan daha zor 😉
  • 09-07-2023, 22:10:25
    #5
    Dur Yolcu! derdim. cebinde birikmiş para 5bin 10 bin dolar ise yola çıkma. 20bin dolar üstü ise yurtdışında ne işin var. bu aralar tuhaf sorular seni kovalar.
  • 09-07-2023, 22:11:24
    #6
    İmkanın varsa yurt dışında wc temizle daha iyi.
  • 09-07-2023, 22:12:34
    #7
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dur Yolcu! derdim. cebinde birikmiş para 5bin 10 bin dolar ise yola çıkma. 20bin dolar üstü ise yurtdışında ne işin var. bu aralar tuhaf sorular seni kovalar.
    20k üstü ise Türkiyede ne işim var hocam? (Ne yapabilirim manasında)
  • 09-07-2023, 22:15:38
    #8
    Sadece şöyle söyleyim yerleştim memur olarak. Sadece arşiv araştırması kaldı. Yaşadığım yerle çalışacağım yer arası ortalama 20 km. Nasıl araba alabilirim onu düşünüyorum.
  • 09-07-2023, 22:17:14
    #9
    JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20k üstü ise Türkiyede ne işim var hocam? (Ne yapabilirim manasında)
    şimdi 20k cebine koydun buldun bir arkadaş bu arkadaşta Türk seni memlekette bekledi önce bi soyar dolandırır sonra nefsini çürütür. sonra baştan başlarsın hayata, kaybın yılların olur. ben yurtdışında dolandırılmamış bir adamım kimseyi de dolandırmam bilen biliyor beni. Bir dost tavsiyesi olarak çin giderim amerikaya giderim şirket açarım dersen elindekinden olursun. 20k parayı unut sıfır para ile git daha az harcanırsın. amaç yurtdışında tutunmaksa eğer cebinde para yok gibi git. para olursa şımarırsın. Türkiye 20k doların var ne yapabilirimi bize değil kendine sor. burada sana gelecek teklif instagram hesabı satam koin aldıram borsaya sokam ver bana ben yiyem demekten öte gitmez. Reel'e bakman lazım. deli sorular seni alır götürür . Kaçmaksa amaç durma , bekleme hemen git. Çünkü Türkiye Burjuvazi ülkesi oldu ülke de zenginden başka kimse yaşayamaz.!