20k üstü ise Türkiyede ne işim var hocam? (Ne yapabilirim manasında)
şimdi 20k cebine koydun buldun bir arkadaş bu arkadaşta Türk seni memlekette bekledi önce bi soyar dolandırır sonra nefsini çürütür. sonra baştan başlarsın hayata, kaybın yılların olur. ben yurtdışında dolandırılmamış bir adamım kimseyi de dolandırmam bilen biliyor beni. Bir dost tavsiyesi olarak çin giderim amerikaya giderim şirket açarım dersen elindekinden olursun. 20k parayı unut sıfır para ile git daha az harcanırsın. amaç yurtdışında tutunmaksa eğer cebinde para yok gibi git. para olursa şımarırsın. Türkiye 20k doların var ne yapabilirimi bize değil kendine sor. burada sana gelecek teklif instagram hesabı satam koin aldıram borsaya sokam ver bana ben yiyem demekten öte gitmez. Reel'e bakman lazım. deli sorular seni alır götürür . Kaçmaksa amaç durma , bekleme hemen git. Çünkü Türkiye Burjuvazi ülkesi oldu ülke de zenginden başka kimse yaşayamaz.!