• 09-07-2023, 21:29:10
    #1
    Merhabalar 17 yaşında kuzenim var Ankara'dan Bursa'ya gelecek,tek başına bilet alabilir mi?
  • 09-07-2023, 21:29:49
    #2
    Alır
  • 09-07-2023, 21:29:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tek başına alabilse bile ailesi polise şikayet ettiğinde otobüs durur ve indirip geri ailesine teslim ederler.
  • 09-07-2023, 21:29:52
    #4
    yes
  • 09-07-2023, 21:41:20
    #5
    Evet bilet alabilir üstünde kimliği olmasa bile bindiğinde bir sorun yaşanmaz. Çevirme olduğunda da çok önemli bir çevirme olayı olmadığında başına bir iş gelmez. Kimlik sorulmuyor binilirken
  • 09-07-2023, 21:47:37
    #6
    Pamukkale'den alamaz. Bilindik bazı firmalardan da alamaz. Ailesini arayıp birkaç bilgi kağıda bir şeyler yazıp kimliğini koyup fotoğraf atmasini istiyorlar. Ama diğer firmalar da çok kolay sorunsuz alıyor. Bilginize.
  • 09-07-2023, 21:57:38
    #7
    Dunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pamukkale'den alamaz. Bilindik bazı firmalardan da alamaz. Ailesini arayıp birkaç bilgi kağıda bir şeyler yazıp kimliğini koyup fotoğraf atmasini istiyorlar. Ama diğer firmalar da çok kolay sorunsuz alıyor. Bilginize.
    İnternettende istiyorlar mı?
  • 09-07-2023, 21:58:14
    #8
    Dunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pamukkale'den alamaz. Bilindik bazı firmalardan da alamaz. Ailesini arayıp birkaç bilgi kağıda bir şeyler yazıp kimliğini koyup fotoğraf atmasini istiyorlar. Ama diğer firmalar da çok kolay sorunsuz alıyor. Bilginize.
    Pamukkale'den de alabiliyor, 2kere şahit oldum ancak nasıl almışlar bilmiyorum
  • 09-07-2023, 21:59:40
    #9
    Parasını verdikten sonra her firmadan alır, girsin obilet.com'a ödesin alsın biletini. Velisinin yanında olmasına gerek yok otobüste veya bilet için.
    • TheSeth
    TheSeth bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.