• 08-07-2023, 23:26:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar bu para kimine göre çok az gelebilir ama birikimim eriyip gideceğine bir işte değerlendirmeyi düşünüyorum neler yapılabilir?
  • 08-07-2023, 23:27:57
    #2
    o parayı bir güzel harcayın hocam
  • 08-07-2023, 23:28:27
    #3
    Aklınızda bir yatırım fikri veya uzman olduğunuz yatırım x2 yapacak bir kazanç yolunuz yoksa altın alıp parayı unutun.
    • byaxios
    byaxios bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2023, 23:28:46
    #4
    hocam sitem değil yanlış anlama, bu açılan kaç zibilyoncu 'şu kadar param var, napim' konusu inan bilmiyorum. önceki konularıda incelersen verilen cevapların sürekli aynı olduğunu görürsün zaten.
    • Cooper34
    • byaxios
    • taplis
    Cooper34, byaxios ve taplis bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 08-07-2023, 23:36:18
    #5
    Platin üye
    boşuna arama hocam bu forumda o parayı harca yada altına at dışında bir tavsiye çıkmaz güya ticaret forumu...
  • 08-07-2023, 23:41:08
    #6
    30k nereden kazandıysanız oraya yatırın ve katlayın. En iyi iş bildiğiniz iştir
  • 08-07-2023, 23:42:26
    #7
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boşuna arama hocam bu forumda o parayı harca yada altına at dışında bir tavsiye çıkmaz güya ticaret forumu...
    haklısın hocam