• 08-07-2023, 04:05:22
    #1
    Ben isterdim'ki 2023 olmuş yıl ülkemiz çok güçlü olsun Dubai gibi zengin olsun kolayca girip çıkamasın insanlar ülkemize , Alım gücümüz en yüksekte olsun.
    Pasaportumuz japonya kadar güçlü olsun vb

    bir anonimin bir sözü vardı : Türkiye Siyasi güçler bitirecek diye umarım haklı olmaz.


    R10 ailesine Sorum bu işin Sonunu göre bilen varmı biz Düzelecek miyiz ?
  • 08-07-2023, 04:14:45
    #2
    Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben isterdim'ki 2023 olmuş yıl ülkemiz çok güçlü olsun Dubai gibi zengin olsun kolayca girip çıkamasın insanlar ülkemize , Alım gücümüz en yüksekte olsun.
    Pasaportumuz japonya kadar güçlü olsun vb

    bir anonimin bir sözü vardı : Türkiye Siyasi güçler bitirecek diye umarım haklı olmaz.


    R10 ailesine Sorum bu işin Sonunu göre bilen varmı biz Düzelecek miyiz ?
    düzelmemek için 1000 tane sebep sayarım ama düzelmek için 1 tane sebep sayamam.
  • 08-07-2023, 04:19:50
    #3
    geriye dönüş yok artık
  • 08-07-2023, 04:25:12
    #4
    ülkenin %52'si zaten refah içinde sen ne diyon anlamadım
  • 08-07-2023, 04:30:52
    #5
    Kendi fırsatımızı kendimiz yaratıcaz eğiticez kendimizi yeni işler öğrenicez yeni eğitimler satın alıcaz yeni videolar izliycez bir şekil geliştiricez. Ülke artık kötü yapacak birşey yok alışıcaz ve kendimize yatırım yapıcaz.

    Evet şartlar adil değil. Evet ailemizden bize kalan bir civi bile yok. Evet batınca al bu parayı yeni bir iş kur diyecek babamızda yok. Evet zengin daha zengin olurken biz bakıyoruz. Ben sızlanmayı artık bıraktım. Biliyorum hata bende değil fakat artık sızlanmıyorum. Bu kadar vasıfsız insanın arasında hala bu durumdaysam kendime kızıyorum başkasına değil
  • 08-07-2023, 04:37:02
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan iyi kötü bir evlenmek bile 1 milyona yaklaşmış nerdeyse, zaten erkeksen kız tarafının adet ayağına 20 30 tane altın istemesi yarım milyona erişiyor

    yani artık bir sonraki günün hayalini kurabiliyoruz sadece ülkenin gençlerine hayal bile kurdurtmuyorlar artık ne evlilik ne araba ne ev
  • 08-07-2023, 04:39:28
    #7
    Aziz Nesinin güzel bir lafı varda şimdi atarsam ban yerim sen benim için oku hocam
  • 08-07-2023, 04:43:39
    #8
    Gold üye
    Seçmeni suçlamayı bırakın muhalefet adam akıllı muhalefet olmuyor…Ekonomik kriz mülteci sorunları enflasyon var iken çıkıp Osman Kavala Selo diyen bi muhalefet var…

    Muhalefet giderse ve vatandaş tapınır gibi parti tutmaktan vazgeçip doğruya doğru yanlışa yanlış derse bu düzen değişir.(Sol yada sağ farketmez)
  • 08-07-2023, 07:09:33
    #9
    bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçmeni suçlamayı bırakın muhalefet adam akıllı muhalefet olmuyor…Ekonomik kriz mülteci sorunları enflasyon var iken çıkıp Osman Kavala Selo diyen bi muhalefet var…

    Muhalefet giderse ve vatandaş tapınır gibi parti tutmaktan vazgeçip doğruya doğru yanlışa yanlış derse bu düzen değişir.(Sol yada sağ farketmez)
    👍

    Ek olarak bütün olmayı denemeliler ,

    %52 kalan 48 için hiç konu açmıyor 😁