Ben isterdim'ki 2023 olmuş yıl ülkemiz çok güçlü olsun Dubai gibi zengin olsun kolayca girip çıkamasın insanlar ülkemize , Alım gücümüz en yüksekte olsun.
Pasaportumuz japonya kadar güçlü olsun vb
bir anonimin bir sözü vardı : Türkiye Siyasi güçler bitirecek diye umarım haklı olmaz.
R10 ailesine Sorum bu işin Sonunu göre bilen varmı biz Düzelecek miyiz ?