• 07-07-2023, 22:17:56
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Davetiyelerin bu şekilde talep edilmesi doğru mudur? Bir de bu nasıl bir nicktir?
  • 07-07-2023, 22:18:55
    #2
    nicke kahkaha attım
  • 07-07-2023, 22:20:28
    #3
    LoL nicki gibi
  • 07-07-2023, 22:22:25
    #4
    r10 a da o nickle kayıt olursa sıkıntı büyük. Ayrıca bağış karşılığı davetiye yasak
  • 07-07-2023, 22:29:56
    #5
    Bağışıda CTK(CinselTaciz kurumu)'na bağışlayacak herhalde
    • serhat1972
    serhat1972 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-07-2023, 22:36:13
    #6
    Eskiden bir kuruma bağış karşılığı davetiye verilebiliyordu fakat bu yasaklandı.