• 07-07-2023, 19:13:26
    #1
    Merhabalar elimde 3 aya yakındır topladığım çok büyük çoğunluğu açık kaynak olan arşiv mevcut piyasada yok denilecek kadar az bir çoğu ve ücretli satılan sc'ler bunları toplu satabilirmiyim?
  • 07-07-2023, 19:16:36
    #2
    Satış hakkı ile satın almadıysanız yasak diye biliyorum.
  • 07-07-2023, 19:17:57
    #3
    Sadece 2 tanesinin satış hakkı mevcut diğerleri açık kaynak olarak sata bılırsın denılerek aldım @Yorumsuz;
  • 07-07-2023, 19:21:38
    #4
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece 2 tanesinin satış hakkı mevcut diğerleri açık kaynak olarak sata bılırsın denılerek aldım @Yorumsuz;
    Valla hocam siz r10 üzerinden aldiğiniz sc muhtemelen saticiya sormussunuzdur eğer ki satiş hakkini almadiysaniz satiş yapamazsiniz.
    R10 satilan sc ler genelde kendi sitelerinizde satiş hakki tanıyorlar bilginize teşekkürler
  • 07-07-2023, 19:27:23
    #5
    Merhabalar
    Satış hakkı yoksa satamazsınız, eğer size satabilirsiniz dendiyse satıcı tarafından, bu r10 dışı ticaretler için geçerlidir. Yani yine r10 üzerinden satamazsınız. Ancak tüm hakları almanız gerekiyor r10da satmak için.
  • 07-07-2023, 19:27:28
    #6
    r10 da hakkınız yoksa başkasının scriptlerini satamazsınız. facebookda grupda veya başka izin verilen yerlerde satabilirsiniz
  • 07-07-2023, 19:33:19
    #7
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler