2 adet 14 pro max cihaz kayıt - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2 adet 14 pro max cihaz kayıt
1
●
192
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
2 adet 14 pro max cihaz kayıt
07-07-2023, 18:32:33
#1
yusuf348
Tek pasaporta 2 tel kaydedebilen var mı? Varsa wp den dm atabilir
07-07-2023, 20:12:11
#2
YunusEmre
H.burada Bozum İşlemleri
Model numaraları aynıysa kayıt esnasında 2 imei istiyor oralara imeilerini yazın olur
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler