• 07-07-2023, 18:32:33
    #1
    Tek pasaporta 2 tel kaydedebilen var mı? Varsa wp den dm atabilir
  • 07-07-2023, 20:12:11
    #2
    H.burada Bozum İşlemleri
    Model numaraları aynıysa kayıt esnasında 2 imei istiyor oralara imeilerini yazın olur