Merhaba r10net ailesi
3
●194
- 07-07-2023, 17:42:46Yurt dışına çıkıp Türkiye'ye giriş yaptıktan sonra E-Devlet üzerinde IMEI kaydı kısmından telefon ve kimlik bilgilerinizi girerek 6000 TL'ye yapabilirsiniz.
- 07-07-2023, 17:49:30AeroJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IMEI kayıt ücreti için yeni belirlenen 20 bin TL'lik ücret 8 Temmuz itibariyle yürürlüğe girecek.
elini çabuk tut. - 07-07-2023, 18:37:16Youtube de çokça video var bakarak yapabilirsiniz tabi 20.000 harç parasını hazır edin henüz yürürlüğe girmeden yaparsanız 6000 civarı bir ücret kafi