• 05-07-2023, 14:31:19
    #1
    yorum yazdığım bir başlıkta herhangi birisi bir cevap yazdığı zaman mailime de bildirim gelip duruyor bunu nasıl kapatabilirim? bildirim ayarlarına bakıyorum ancak öyle bir şey göremiyorum.
  • 05-07-2023, 14:36:09
    #2
    Hocam eğer ios kullanıyorsanız, gelen maile sağ tıklayıp ayarlarda bildirimleri kapat seçeneği mevcut. Oradan ayarlayabilirsiniz.
  • 05-07-2023, 14:38:54
    #3
    kayai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eğer ios kullanıyorsanız, gelen maile sağ tıklayıp ayarlarda bildirimleri kapat seçeneği mevcut. Oradan ayarlayabilirsiniz.
    Daha öncede denemiştim öyle bir seçenek bulunmuyor maalesef
  • 05-07-2023, 14:42:12
    #4
    Panelde abonelikler var onlardan çık. Yorum yazdığın konuya oto abone oluyorsun ondan çıkarken gelmez.
  • 05-07-2023, 14:42:39
    #5
    Bahsettiğim şu şekilde hocam.