Mail Bildirimlerini Nasıl Kapatabilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mail Bildirimlerini Nasıl Kapatabilirim?
4
●
158
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Mail Bildirimlerini Nasıl Kapatabilirim?
05-07-2023, 14:31:19
#1
canerylmz
yorum yazdığım bir başlıkta herhangi birisi bir cevap yazdığı zaman mailime de bildirim gelip duruyor bunu nasıl kapatabilirim? bildirim ayarlarına bakıyorum ancak öyle bir şey göremiyorum.
05-07-2023, 14:36:09
#2
kayai
Hocam eğer ios kullanıyorsanız, gelen maile sağ tıklayıp ayarlarda bildirimleri kapat seçeneği mevcut. Oradan ayarlayabilirsiniz.
05-07-2023, 14:38:54
#3
canerylmz
kayai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam eğer ios kullanıyorsanız, gelen maile sağ tıklayıp ayarlarda bildirimleri kapat seçeneği mevcut. Oradan ayarlayabilirsiniz.
Daha öncede denemiştim öyle bir seçenek bulunmuyor maalesef
05-07-2023, 14:42:12
#4
Koray
Panelde abonelikler var onlardan çık. Yorum yazdığın konuya oto abone oluyorsun ondan çıkarken gelmez.
05-07-2023, 14:42:39
#5
kayai
Bahsettiğim şu şekilde hocam.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler