Merhabalar, tekstil markası kuruyoruz!
Kendi markamızı artık piyasaya sunmak istiyoruz. Trendyol'da vs. satışlar yapıyorduk ancak kendi markamızı kuralım dedik.
Yatırımcı arayışındayız.
Les Benjamins kalitesinde bir marka olmak için uğraşıyoruz.
İlgilenenler yazabilirler.