Arkadaşlar selamlar fotoğraf baskı makinesi aldım fotoğraf işi yapacağım montaj kısımlarını nasıl yapabilirim. Corel Ai vs kullanıyorum fakat ofisteki arkadaşlarım bu programları kullanmayı bilmiyor. Basit bir montaj programı var mıdır önereceğiniz örneğin 6x6 ölçüsünde 150 adet fotoğraf çıkartmam gerekiyor program üzerinden bunu montajlamak çok uzun sürüyor bunun bir kısayolu var mıdır? yardımlarınızı bekliyorum..