• 05-07-2023, 13:16:15
    #10
    Zoa
    Platin üye
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26k ve 35k arası değişiyor'muş
    yanlış bu arkadaşım şırnakta astsubay 27 alıyor ırağa gidince 37 38 alıyor eski bilgidir
    şuan en kötü 50 55 alıyoalrdır
  • 05-07-2023, 13:16:35
    #11
    Tarih biraz eski.
    Bir albay min. 60bin alırken 80binden az olacağını sanmam. Ülkede general sayısı belli zaten.
  • 05-07-2023, 13:19:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye tuğ niye tüm veya kor değil?
    Hocam öyle gerekti 🙏🙏
  • 05-07-2023, 13:22:28
    #13
    @Alpagu; bilir sanırım
  • 06-07-2023, 14:47:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Yeni haber:



    Zamlı asker maaşları:

    ▪Orgeneral 73.200 TL
    ▪Tuğgeneral 58.200 TL
    ▪Albay 46.200 TL
    ▪Yüzbaşı 34.700 TL
    ▪Teğmen 32.400 TL
    ▪A.Bçvş. 34.500 TL
    ▪A.Üçvş. 30.800 TL
    ▪A.Çvş. 28.600 TL
    ▪Uz. Çvş. 27.900 TL
  • 06-07-2023, 14:50:26
    #15
    KOZBA.NET
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26k ve 35k arası değişiyor'muş
    25K'yı neredeyse şuanda doğu tazminatı alan Asteğmen alıyordur.
    Ben 3 sene önce 9K alıyordum, 3 senede yılda 2 kereden toplamda 6 kere zam geldi.
    En az +55K'dır.
  • 06-07-2023, 14:55:15
    #16