R10 da sorun mu var ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 da sorun mu var ?
2
●
118
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 da sorun mu var ?
03-07-2023, 20:31:58
#1
Darkkings
Hızlı menü mobilde çalışmıyor.
Kabul Edilen Cevap
v4r1able
0 Beğeni
Mesaja Git
çalışıyor bende
03-07-2023, 20:34:30
#2
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
v4r1able
çalışıyor bende
03-07-2023, 20:39:05
#3
Darkkings
@
BilalBayar
; hocam çalışmamı var şuan r10 telefondan kullanamıyorum çerezleri silmeme rağmen halla aynı.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler