• 02-07-2023, 16:51:34
    #1
    Ekte bıraktığım sitenin anasayfa tasarımını inceleyip bir kurumsal siteye göre yorum yapar mısınız ?
    Eksiklerini paylaşırsanız çok mutlu olurum
    - Siteye Git
  • 02-07-2023, 16:53:07
    #2
    Elinize sağlık öncelikle, bence sadece sliderdaki yazı ve görsel girişte hareket etsin diğerleri etmesin o şekilde sürekli aşağı kaydırınca git gel oluyor şahsen ben yoruluyorum

    Onun haricinde ben beğendim elinize sağlık.
  • 02-07-2023, 16:53:41
    #3
    Gayet şık duruyor, diğer sayfalarda geldiğinde daha da iyi duracaktır. Sanki font değişikliği biraz iyi gelebilir, elinize sağlık çok güzel duruyor
  • 02-07-2023, 16:55:10
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok fazla animasyon var harici bir kusur yok eline sağlık
  • 02-07-2023, 17:10:51
    #5
    Merhaba,

    Gayet güzel olmuş. Elinize, emeğinize sağlık.
  • 02-07-2023, 18:19:42
    #6
    gayet güzel olmuş tek bozan harita bence ordan kaldırırsanız daha şık durur
  • 02-07-2023, 21:08:20
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık öncelikle, bence sadece sliderdaki yazı ve görsel girişte hareket etsin diğerleri etmesin o şekilde sürekli aşağı kaydırınca git gel oluyor şahsen ben yoruluyorum

    Onun haricinde ben beğendim elinize sağlık.
    Öneriniz için teşekkür ederim
  • 02-07-2023, 21:09:24
    #8
    UretimAjansi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet şık duruyor, diğer sayfalarda geldiğinde daha da iyi duracaktır. Sanki font değişikliği biraz iyi gelebilir, elinize sağlık çok güzel duruyor
    Fonta çok kafa yordum fakat zaman kaybetmek istemedim font önerirseniz sevinirim
  • 02-07-2023, 21:10:19
    #9
    Başarılı ve yeterli hocam.