• 02-07-2023, 00:16:10
    #1
    r10.net konu boyutu nedir @FiKRAL;
  • 02-07-2023, 00:17:11
    #2
    Genişlik 1200 px uzunluğu da tasarımınıza göre değişkenlik gösterebilir fark etmez.
  • 02-07-2023, 00:18:39
    #3
    Genişlik max 1200 diye biliyorum.
  • 02-07-2023, 00:18:45
    #4
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genişlik 1200 px uzunluğu da tasarımınıza göre değişkenlik gösterebilir fark etmez.
    1200x100 müdür
  • 02-07-2023, 00:18:55
    #5
    Max. 1200px ama önemli olan mobil uyumlu olmasıdır. Ben 550px 2 sütun olarak yapıyorum, gayet iyi görünüyor.
  • 02-07-2023, 00:19:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2419 - 570
  • 02-07-2023, 00:20:28
    #7
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Max. 1200px ama önemli olan mobil uyumlu olmasıdır. Ben 550px 2 sütun olarak yapıyorum, gayet iyi görünüyor.
    ai den konu tasarlaya bilir miyim s,zce
  • 02-07-2023, 00:21:28
    #8
    Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1200x100 müdür
    Genişliği 1200px yapıp uzunluğu da 2200px yapıyorum genelde, tasarımım 2200px den kısa olursa ona göre kesiyorum.

    Önemli olan genişlik 1200px yapıp çalışma bittiğinde ikiye bölerseniz mobil uyumlu olur böylelikle mobilden girenler içinde konunuz okunur hale gelmiş olur.
  • 02-07-2023, 00:21:58
    #9
    Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ai den konu tasarlaya bilir miyim s,zce
    Genişlik max 1200 , ai'den tasarlanabilir