r10.net konu boyutu nedir
11
●708
- 02-07-2023, 00:20:28ai den konu tasarlaya bilir miyim s,zceErc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-07-2023, 00:21:28Genişliği 1200px yapıp uzunluğu da 2200px yapıyorum genelde, tasarımım 2200px den kısa olursa ona göre kesiyorum.Tyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan genişlik 1200px yapıp çalışma bittiğinde ikiye bölerseniz mobil uyumlu olur böylelikle mobilden girenler içinde konunuz okunur hale gelmiş olur. - 02-07-2023, 00:21:58Genişlik max 1200 , ai'den tasarlanabilirTyadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
