Laptopumu satmayı düşünüyorum? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Laptopumu satmayı düşünüyorum?
3
●
180
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Laptopumu satmayı düşünüyorum?
01-07-2023, 17:34:39
#1
Mhmmtcvlk
Merhaba Arkadaşlar para ihtiyacından dolayı Laptopu satmayı düşünüyorum Sizce Kaça Gider
Garantisi Yeni bitti Tertmeiz hiç birşeyi yok her 6 ay da bir bakımı yapılıyor
01-07-2023, 18:18:48
#2
Mhmmtcvlk
DogukanG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Laptopunu satmayı düşünüyorsun?
evet hocam
01-07-2023, 19:45:45
#3
Misafir
Bictiginiz bedel nedir ürün için fiyatında tazsaydiniz iyi olurdu
01-07-2023, 19:47:33
#4
Mhmmtcvlk
11k diyorum ben hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler