asp.net üzerinde bir web sitesi tasarlıyordum herşey düzgün giderken bir anda form elemanlarının hepsi için hata dönmeye başladı. Sanki ön sayfa (default.aspx) code sayfasını (default.aspx.cs) görmüyor gibi davranıyor. Sorunu nasıl çözebilirim? Birkaç tane paket yüklemem gerekti o paketleri yükledikten sonra bu sorunu yaşamaya başladım.
-Newtonsoft.Json
-RestSharp
-RestSharp.Serializers.NewtonsoftJson
